Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-13, 08:41   #30
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Jeg beundrer beslutningen din, men er ikke der selv, kommer nok til å fortsette å farge "til evig tid" . Jeg ville virkelig følt meg veldig mye eldre med helt grått hår i en alder av 43.. Men det er jo helt individuelt da.

Når det er sagt, har tenkt litt på det med å bli blond for å slippe etterveksten, men da måtte jeg ha først farget av det mørke, så farge blond på det "naturlige", som er gråmelert i varierende grad, tipper jeg, når jeg ser på etterveksten. Og det å bli blond hadde nok vært et kjempesteg, det er jo heller ikke meg, like lite som grått hår føles som meg.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat