Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-07, 13:00   #71
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

I utgangspunktet syns jeg (selvsagt) at mannen er helt på jordet. Men samtidig så skal man ikke glemme at religion er veldig viktig for mange mennesker. Jeg vil på sett og vis likestille dette med muslimers krav om at jenter skal slippe å ha svømming på skolen eller at de skal dekke til håret. For oss virker det helt bak mål, men for dem er det viktig.

Hvis islam har et forbud mot at gutter leker med dukker, så synes jeg at barnehagen skal etterkomme det, ja. (På samme måte som at de skal la være å gi svinekjøtt til muslimske barn.) Men det tviler jeg på at er tilfelle, da.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat