Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-07, 15:19   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage ?

Nei, vår barnehage er ikke såkalt sukkerfri. De har sunn mat og kun sukkerfritt pålegg til hverdags, men de har Lussekatter på Luciadagen og katta ut av sekken på karnevalet, og det hender sikkert at de har med kakao på tur i skogen. På bursdager er det lov å ha med kake, men vi oppfordres til å tenke sunnere alternativer. Bursdager feires avdelingsvis, så det er snakk om i gjennomsnitt litt mer enn en bursdag i måneden. Det er igrunnen akkurat sånn jeg vil ha det. Jeg leste om en barnehage som lagde kakao uten sukker for å ha med på tur, det syns jeg hørtes heller trist ut. Ja til et naturlig forhold til mat inkludert sukker, sier jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat