Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-17, 20:17   #28
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Besøk fra magasinet Lev Landlig på landstedet vårt

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Helt nydelig. Et ordentlig smultronställe!

Bare nysgjerrighet siden jeg aldri har vært i bla'. Hvor mye gjør de av styling og sånn i sånne reportasjer? Har de med saker selv, ommøblerer de osv?

Eller er det så grise-nydelig alltid!

Håper jo nesten det, da. Men vil så gjerne tro at de som har det sånn, har rot i kottet, de også

Jeg har hatt magasiner på besøk to ganger hjemme. Da var det en stylist til stede sammen med fotografen. Den ene gangen (en stue) gjorde stylisten veldig små endringer, det var mer i form av at ting skulle være i balanse på bildene enn at de virkelig forandret ting. Den andre gangen (badet) var det noe mer og de hadde med andre håndklær og flere planter enn det jeg har, men dette ble blandet med mine ting slik at det så absolutt fortsatt var mitt bad. Men som HI er jeg også veldig ryddig av meg og over snittet interessert i interiør.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat