Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-12, 22:59   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med kjøkken!!!

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Har du målt opp arbeidstrekanten her, jeg syns avstand mellom vask og koketopp er viktigst, den bør ikke være for mange skritt.

Jeg har ikke målt opp, men det er laget sånn for å ikke bryte opp alle arbeidsflatene. Slik det er nå er det en "god" arbeidsflate til høyre for vasken, og siden det egentlig ikke er noen ordentlig arbeidsflate vedsiden av steketoppen, trengs den benkeplassen.
Var tanken hvertfall....
Alternativet var arbeidsplass til venstre for vasken og flytte vasken mot høyre, men da blir man "snublende" i oppvasker og oppvaskmaskin for å komme seg til steketopp hvis det er flere enn en person på kjøkkenet.



Enig i det med jevn størrelse på underskapene, egentlig er jeg sånn som får hetta hvis ikke alt er symmetrisk og strekene på overskap og underskap liner seg opp, så det må jeg se litt nærmere på

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat