Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 08:44   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Jeg vet ikke. Noen dager flere enn en, andre dager (de fleste) ingen. Vi vasker langt fra hver dag. Tipper 4-6 i uka, avhengig av hvor mye sengetøy som vaskes den uka. Vasker sengetøy annenhver uke, tredjehver på ungenes senger. Håndklær brukes mange ganger. Vi har en sånn håndkleradiator, de kjennes nye ut når de har hengt der. Kjøkkenkluter og vaskekluter vaskes ofte, veldig ofte, men vi har mange. Klærne brukes til de er skitne, altså flere dager på rad, med unntak av det jeg og mannen har helt innerst og sokker og truser til alle. Ungene skitner seg ikke så mye til, og dessuten blir minsten skitten i barnehagen uansett, så jeg kan fint sende ham i en sandete bukse neste dag.

Det jeg derimot har litt problemer med, er hvor jeg skal oppbevare alle de klærne som stadig er i bruk men som jeg ikke vil ha i skapet. Det blir litt overfullt på ungenes knagger.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat