Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-07, 14:00   #57
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.422
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Med et såpass lite knøtt, tror jeg at jeg hadde gått for den gode gamle charter-varianten, jeg. Jeg ville reist til et sted hvor det var varmt, men ikke for varmt for babyen. Jeg tror faktisk jeg ville vært så kjedelig at jeg bodde på et hotell hvor alt var inkludert - mat, drikke - en skikkelig "Star Tour-pakke", hvor man knapt trenger gå utenfor hotellområdet...

Vi reiser aldri charter og syns det er deilig med friheten og det å slippe å ta buss til flyplassen 4 timer før flyet går, å vente på et fly som kan være mange timer forsinket etc. Men det er flott med Bamse-klubben og andre løsninger de har der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat