Tråd: Tanker
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-12, 20:00   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tanker

Mulig jeg framstår som helt kokko nå, men det får bare være.

Jeg lurer rett og slett på om det er fler som er slik som meg. Når jeg gjør vanlige rutineting dukker det opp de samme tankene i hodet. De er ikke forbundet med det jeg gjør og ofte er det andre mennesker jeg tenker på. Når jeg feks. tar på meg eyeliner tenker jeg idiotisk nok på exdama til exen. Det liksom bare popper opp i hodet mitt uten at jeg går inn for å tenke på det.
Eller når jeg rydder opp i badekaret etter jentene har badet, da tenker jeg på en barndomsvenninne.

Jeg er også sånn at jeg husker godt i bilder. Hvis jeg og en venninne går en tur og skravler så kan jeg gå turen "mentalt" og huske samtalene vi hadde underveis.

Såh... er jeg alene med slike rare tankemønstre?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat