Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-17, 09:26   #2
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når bake ostekaka til 17.mai?

Det blir den. Jeg får ofte innfall om å lage kake til dessert, og jeg vet at jeg har brukt bare 2 1/2 time fra jeg startet til kaka var servert (men da seff med hurtigløsninger som å bare ha halvparten kokt vann i gelè og ha i den andre halvparten i form av isbiter når pulveret var oppløst), samt nedkjøling av ostekremen i iskaldt vann/litt i fryser.
Det er heller ikke noe problem å lage kaken på kvelden den 15, ostekake står seg superfint et par-tre dager

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat