Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-19, 21:15   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kofte i litt tykt garn og med mønster bare på bærestykket?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Finull er godt gammeldags ubehandlet ullgarn, det kjennes som ull, men er veldig lett og luftig, og jeg synes det er behagelig å ha på. Men hvis man er sensitiv og klør lett av ull så er det kanskje ikke mykt nok. Men det er ikke loddent eller pusete.

Jeg er ikke sensitiv for kløe, men jeg liker ikke varme klær og jeg bruker ull rett på kroppen uten noe under. Genseren jeg har i Lille Lerke er vidunderlig til det bruket. Men det er loddent/pusete/hårete jeg ikke fikser. Takler det rett og slett ikke...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat