Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-19, 17:18   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garn til toving

Joda. For de som evt. lurer på hvordan dette endte:

Naboen kjøpte garn for meg. Og jeg satte i gang med å strikke tøfler. Det første nøstet holdt til nesten hele første tøffelen, men jeg måtte bytte til neste nøste i tåa. Jeg la merke til en liten fargeforskjell, men jeg har da hørt at sånt kan skje, så jeg strikket videre. Jeg synes også garnet kjentes litt annerledes ut, men hva vet vel jeg. Det er vel gjerne normalt, det også? Jeg strikket videre, på neste tøffel også.

I dag stappet jeg to ferdigstrikkede tøfler i vaskemaskinen til toving. Og, det første garnet må ha vært en annen type. Av den typen dere advarte om at ikke toves. For det tovet ikke. Resten gjorde. Så den første tøffelen er da altså bare tovet i tåen.



Det er jo strengt ikke bare det at det ikke tovet, den har blitt enda større..! Ytterst fascinerende.

Så det var det prosjektet. Mange av prosjektene mine tar knekken på seg selv i fødselen. Jeg føler det er verd å nevne at den tovede tøffelen i grunn ble helt ypperlig. Så hvis noen kjenner en enbent person med str. 34-35 i sko...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 70758734_515311765953735_4655329728037650432_n.jpg (36,5 KB, 137 visninger)
__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat