Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-19, 18:11   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny symaskin - hva skal jeg ha?

Da tenker jeg at du trenger en solid maskin, men ikke nødvendigvis noen superfancy maskin. Hvis mulig ville jeg lagt minst 5000 i maskinen, for å få brukbar motor og sykomfort.

En festdrakt vil normalt syes i faste stoffer. De fleste symaskiner med brukbar kvalitet klarer faste stoffer fint. Du bør tenke over om du også ønsker å sy elastiske stoffer. I så fall trenger du en maskin som håndterer elastisk søm også. Det vil normalt gjøre den noe dyrere.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat