Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-20, 21:17   #326
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Slik jeg har forstått det, så må alle som har vært i Sverige på fritidsreise i 10 dagers karantene etterpå. De fleste arbeidsplasser dekker ikke lønn i karantene man har pådratt seg på grunn av fritidsreise, derfor bør man tenke seg godt om før man reiser gjennom Sverige.

Vi har hytte i Sverige, og jeg har skjønt det slik at man blir stoppa på grensa på vei inn igjen til Norge og tildelt karantene i 10 dager. Hvis jeg skal dra på hytta må jeg altså planlegge for 10 dager hjemme i karantene etterpå, noe som innebærer minst 6 feriedager hjemme for min del før jeg kan møte på jobb igjen etter karantenen.

Så det blir vel Norgesferie på oss så lenge det er karantene etter Sverigereiser.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat