Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-18, 11:13   #156
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Jeg tror vi skrev S.U 1. mars, så jeg har heller ikke bestemt meg for om vi skal være hjemme eller på arbeidsplassen min, der jeg får låne et lokale om jeg vil. Vi kan bli alt fra 32 (om alle kommer) til 25 (hvis de jeg tror ikke kommer(voksne fettere og kusiner i utlandet/andre siden av landet delvis med små barn) ikke kommer. 25 kan, med et nødskrik, plasseres i stua, men det blir litt trangt. :what to do:
Ellers blir det bestilling av mat (tapas, tror jeg) og så baker jeg kaker/dessert selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat