Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-18, 11:49   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Som Polyanna opplever jeg 3000 meter som på grensa til en eksplosiv distanse, og det er ikke min styrke, for å si det pent. Jeg løper, helt oppriktig talt, nøyaktig like fort per km enten jeg skal løpe 1000 meter, 3000 eller 5000 meter. Det er liksom ikke flere gir. (Og per i dag, med snø til anklene og etterdønningene av en forkjølelse, er jeg uansett milevis unna 15 minutter på 3000 meter. )

Jeg føler at jeg er der du er, jeg også, egentlig. Fitbiten sier at jeg løper en kilometer på 6 minutter og noe, uansett lengde. Mistenker den for å ha hengt seg opp.. Men jeg har et gir jeg trives i, på en måte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat