Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 14:31   #12
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2012

Januar
1. Thor Viksveen Jens Stoltenberg, et portrett Det var jo tiden for å lese en biografi om Stoltenberg, dette her. Sånn utenom at det var i denne boka jeg første gang fikk høre Stoltenbergs egen versjon om hvordan 22. juli forløp, synes jeg ikke det var så mye nytt å hente. Jeg kjenner at jeg savner å få høre hvor ting hentes fra, foretrekker nok en autorisert biografi.
2. Marian Keyes Anybody out there? Dette er den fjerde (og siste, så vidt jeg kan se) boka om Walsh-søstrene. Denne var av de tyngste å komme seg gjennom. Fordi den ikke fenget noe særlig.
3. Roy Jacobsen Virgo Denne var både dårlig skrevet og kjedelig. Ble kun lest fordi jeg trodde den ga forhistorien til den nyeste boka, Anger. Som jeg følte at jeg måtte lese, siden jeg har fått den tilsendt fra et bibliotek på andre siden av landet. Se neste bok.
4. Roy Jacobsen Anger Det skulle vise seg at Anger er den samme boka som Virgo, bare i nytt format og omskrevet. Jeg skjønner godt at Jacobsen angrer på den den gamle boka som ikke var spesielt velskrevet, og vil skrive historien på nytt, men jeg synes han skulle ha latt den ligge. Seierherrene og Vidunderbarn er i en helt annen klasse enn denne boka, selv om den er bedre enn originalen, Virgo.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008

Sist redigert av Irma : 01-02-12 kl 15:15.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat