Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-19, 00:37   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prosjekt som egner seg for ferske strikkere?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

En annen ting jeg lurer på er hva slags utstyr dere tenker at strikkere på alle plan bør ha i hus?

Og hva er den beste løsningen for å oppbevare strikkepinner?

jeg er vel pr definisjon en erfaren strikker, og utstyret har vel bare ballet på seg i årenes løp. Kjøpt inn etterhvert som behovet har meldt seg. Og nå har jeg vel full pakke nærmest av pinner, samt markører, helpepinner til fletter, heklekroker etc.

Har et visst system. Sydd en, for meg, perfekt mappe til strømpepinner. Rundpinner oppbevares i gode gamle CD poser, i en skoeske, i kronologisk rekkefølge. Heglekroker ligger i en plastpose. Litt orden i galskapen.

Jeg, som er relativt erfaren på pinnene, har forøvrig begitt meg ut oå et enormt prosjekt nå. La ut forepørsel på profilen min på FB om noen hadde behov for noe strikket. Og der poppet det inn ei som ønsket en strikket trønderbunad til barn.

Tygde på det et par dager, så sa jeg ja... Relativt enkel strikk, men mye monering og styr, så dette skal bli spennende.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat