Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-17, 00:32   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lys lett og munter bok som egner seg for høytlesning til en 12-åring?

Takk for mange gode tips folkens! Vi endte faktisk opp med Jack London denne gangen. "Når villdyret våkner", jeg hadde den på kindlen av en eller annen grunn. Ikke direkte lystig, med ganske eksplisitte beskrivelser av temmelig drøy dyremishandling etter få sider, men likevel mye lun humor og fine karakteristikker innimellom. Har fått både latter og "naaawww" flere ganger, og "fengslet" er vel det riktige ordet etter de første kapitlene. Så jeg tror det blir bra.

Også en favoritt i barndommen, men har ikke lest den siden, så jeg husker ikke så godt alt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-07-17 kl 01:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat