Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-19, 13:12   #42
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Digitalt førerkort

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har lastet ned, og konstaterer at det grusomme bildet på det fysiske kortet ser enda verre ut digitalt.

Vet ikke om det egentlig noen hensikt for meg, da - jeg har førerkortet i mobilomslaget, og uansett har jeg bare måttet vise fram førerkortet én gang på 30 år (utenom de 3-4 gangene jeg har leid bil, selvsagt).

Jeg visste ikke at det var mulig å laste det ned før jeg så denne tråden. Men siden jeg også har førerkortet i mobilomslaget tror jeg ikke at jeg gidder å laste det ned. Forøvrig hadde jeg ikke førerkortet med forrige gang jeg ble bedt om å vise det, men da slapp jeg bot. Jeg hadde en dårlig dag, og ble tatt i fartskontroll på vei hjem for å hente lommeboka. Kanskje politimannen trodde jeg var veldig lei meg for å ha kjørt for fort for han beklaget veldig at han måtte gi meg bot for det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat