Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-16, 12:37   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger?

Har hatt en av de første, dyrere modellene (ikke denne). Som mellomrengjøring for bøss og hundehår osv synes jeg den var flott. den støvsuger ikke "ordentlig" - mellom, inn i kroker, naturlig nok.

Jeg mener den passer best i et rom hvor det er en del gulvflate og ikke for mye møbler, da vil den bruke mye tid og batterikapasitet på å snu og vende og orientere seg. Jeg pleide å rydde vekk litt stoler, f.eks.

Den bråker minst like mye som en vanlig støvsuger, så pleide å sette den på enten mens jeg vasket et annet sted i huset eller mens vi gikk i butikken, el.l. Men de første gangene er det utrolig underholdende å sitte med en kopp i sofaen og bare se den jobbe.

For å holde huset litt i orden i uka, synes jeg den var helt flott ut fra sine forutsetninger (hadde hund som dro inn litt skitt).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat