Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-16, 12:51   #9
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Har hatt en av de første, dyrere modellene (ikke denne). Som mellomrengjøring for bøss og hundehår osv synes jeg den var flott. den støvsuger ikke "ordentlig" - mellom, inn i kroker, naturlig nok.

Jeg mener den passer best i et rom hvor det er en del gulvflate og ikke for mye møbler, da vil den bruke mye tid og batterikapasitet på å snu og vende og orientere seg. Jeg pleide å rydde vekk litt stoler, f.eks.

Den bråker minst like mye som en vanlig støvsuger, så pleide å sette den på enten mens jeg vasket et annet sted i huset eller mens vi gikk i butikken, el.l. Men de første gangene er det utrolig underholdende å sitte med en kopp i sofaen og bare se den jobbe.

For å holde huset litt i orden i uka, synes jeg den var helt flott ut fra sine forutsetninger (hadde hund som dro inn litt skitt).

Jepp, dette. Vi har den samme som modellen som er et hakk over den til nokon, og det er helt utrolig hvor mye rusk den tar mens vi er på jobb. Den kjører seg av og til fast, men vi lukker dører og flytter unna stoler og sånt nå og da. Det erstatter ikke helgevasken, men det gjør at vi slipper flygende dotter av hundehår og knasende brødsmuler og sand og skit mellom hver runde. Vi kjører roboten hver ukedag og støvsuger og vasker skikkelig omtrent hver 14 dag, i tillegg til en og annen ekstraomgang med vanlig støvsuger. Eller flekkfunksjonen på roboten - slipper ham gjerne løs under spisebordet mens jeg lager mat.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 04-03-16 kl 21:53. Årsak: Sjekka nærmere - vi har Roomba 880
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat