Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-17, 15:05   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krem rundt øynene og/eller behandling å anbefale?

Bruker Peptide eye pen fra Linda Johansen rundt øynene og på sinnarynken min. Morgen og kveld etter rensing av huden i hele fjeset. Den holder kjempelenge før den er tom. Og gjerne serum/olje og krem ellers i fjeset morgen og kveld etter rensing. Ser en klar forbedring av huden i hele fjeset og også rundt øynene siden jeg startet med det. Ser fort forskjell om jeg slurver en uke også med å ikke gidde. Fjerne all sminke og smuss før kvelden, og like viktig om morgenen når huden har fått hvile om natta før en sminker seg igjen. Du kan utgjøre en stor forskjell bare med daglig god pleie. Men tar du en time i salong, så får du jo en skikkelig boost i tillegg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat