Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-18, 23:38   #43
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det veldig dyrt å la lysene stå på i alle rom? Pluss ranting om rotete tenårin

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Vi har LED i omtrent alle pærer og det går virkelig ikke mye strø, på lys. Jeg synes dessuten det er utrolig koselig med lys på og blir irritert på mannen som på død og liv vil slukke i vaskerommet, jeg vil ikke bruke tid på å skru på luset når jeg skal inn og hente noe der eller sette på en maskin.

Vil ikke bruke tid på å skru på lyset? Tid? Virkelig? Du er så effektiv i din hverdag at du ikke har tid til å skru på og av lyset?

Som Lhi-My skrev: Unødvendig bruk av lys er en uting. Jeg forstår at vi er forskjellige når det kommer til fokus på miljøvern, men hvorfor i alle dager vurderer man å alltid ha lyset på i vaskerommet eller å la lys i stue og kjøkken stå på selv om det ikke er folk hjemme? Hva er årsaken til det? Jeg forstår det virkelig ikke.

Når det gjelder rotete tenåringer, så må jeg si at jeg satser på at runde nummer to med tenåring fungerer bedre enn runde nummer én. Jeg merker i alle fall at det å ha tid og overskudd til å forklare hva som skal gjøres i stor grad trumfer det å kjefte og smelle.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat