Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-17, 15:13   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerferie med store barn, 12+

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Takk for svar og tips.
Jeg tror ærlig talt at Dannmark ikke blir det helt store for oss altså.

Har dere menn som ikke er så fryktelig opptattt av å finne ferie? Litt av et press, men det er igrunn helt greit at jeg kan bestemme det meste.
Når jeg spør så vil han til USA og kjøre vestkysten. Det vil jo jeg også det men når det koster 32tusen kun å fly over så sier kontoen nei til det.

Nå har jeg foreslått en uke i fjellet og litt hjemme så en uke til en storby. Det var godkjent gitt. Så nå ser jeg på Barcelona. Evt andre storbyer med bystrand. Vi orker en uke i varmen.

Litt sånn ferie hadde vi i fjor, perfekt!
Var på Sjusjøen og gikk i fjellet og koste oss. Var i Beograd på storbyferie og tilslutt trøndelagskysten. Ungene gjør gjerne dette igjen. I år bytter vi Beograd med Kroatia, og Sjusjøen med å leie noe i Sverige eller ved grensa (ved sjøen). Og trøndelagskysten til slutt.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat