Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-21, 15:36   #42
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Det må jo være økonomisk motivert at hun og barna lager en "pludreserie" (som er det jeg har inntrykk av at den er), hvor hun fremstilles som mer "normal" enn man får inntrykk av at hun er etter diverse skriverier om hennes hang til det alternative.

De to eldste er jo høyst tilstedeværende i SoMe, og eldste også i media. De må jo ha noe bevissthet rundt det at en serie av denne typen fører til enda mer medieeksponering enn de allerede opplever. Jeg er mer skeptisk til eksponeringen av nr. 3, som jeg tenker burde få lov til å være skjermet en god stund til.

Og, skal jeg være ærlig, jeg ante ikke hvordan barna så ut før mediene begynte å skrive om nr. 1 og 2 det siste året. Så de kunne fint ha holdt seg anonyme ved å ikke tillate medieeksponering. Spørsmålet er vel heller om de har ønsket seg dette selv, eller om de er preget av å ha foreldre som har vært veldig eksponerte.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat