Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-14, 19:46   #31
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg har vært mye i Tyskland og har aldri likt denne vanen enkelte har med å dra med seg hunden sin over alt. Jeg har hatt hund i alle år selv og er over gjennomsnittet glad i hunder av alle slag, men jeg vil ikke ha andres hunder verken der jeg spiser, der jeg klipper meg eller i butikker. Jeg synes rett og slett det er en skikkelig uskikk. Denne antakelsen om at alle andre setter like stor pris på hundekreket som man selv gjør, er merkelig, synes jeg. Det oppleves som manglende respekt for sine medmennesker. Det er ikke alle som setter pris på hunder og selv vi som faktisk gjør, det foretrekker gjerne å få bestemme selv om man vil ha andres hunder rundt seg eller ikke. Spesielt når man spiser, men selvsagt ellers også.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat