Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-18, 14:03   #27
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode tips til foreldre som blir med klassen til Polen/Tyskland?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg er enig i prinsippet men en har faktisk ikkje den myndigheten til å bestemme over voksne som reiser frivillig på tur av egen lommebok og fritid. I den grad det er nødvendig, snakk heller om viktigheten av fokuserte og tilstedeværende voksne.

Man har ikke myndighet til det, men de voksne kan gjøre avtale seg imellom om det, og det mener jeg er en god idé inkl. å bli enige om null alkohol. Det er ikke alle som tenker på hva som er greit og forventet når det gjelder dette hvis man ikke snakker om det på forhånd.

Jeg var med som en av tre voksne på en hyttetur (et godt stykke unna bilvei) med nesten 20 barn ifm. med yngstes fritidsaktivitet der en av foreldrene hadde med en kartong med vin (til én kveld) og ville spandere. H*n ble litt overrasket over at vi to andre takket nei. For meg er det en selvfølge å ikke drikke alkohol når jeg har ansvar for en gruppe barn/unge.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat