Tråd: Er du flink?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-18, 10:25   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink?

Tja. Jeg er jo flink. Ganske skoleflink, flink til å spille, tegne, flink i å tilegne meg kombinasjoner av teoretisk og håndbåren kunnskap, som matlaging eller hage. I jobben min er jeg på nasjonalt toppnivå på noen felt, faktisk. Jeg er den som kan - om ikke mest - ganske mye på noen områder av det jeg jobber med og blir invitert til å holde innledninger eller fortelle om hvordan vi løser ting fra inn- og utland.

Jeg er regnet som flink på jobben fordi jeg er kjapp, sterk strategisk og analytisk og gjerne ser konsekvenser av ting et par hakk videre enn de fleste. Jeg leverer raskt, jeg er til å stole på, formidler godt, er en trygg sjef. Jeg er ikke spesielt redd for å prøve noe eller lære meg noe nytt, og det lønner seg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat