Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-07, 09:04   #15
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når gjør dere julerent?

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Vi har vaskehjelp



Vi har avtalt med vaskehjelpen at hun skal ta noe ekstra uken før jul, det blir blant annet å vaske og rense stekeovnen inni, vaske kjøleskapet og alle vinduer. Kjøkkenet tok hun oppå skapene for noen uker siden, og inni gidder vi ikke.
Vegger og tak tas ikke før jul, trengs det ville jeg nok betalt vaskefolk ekstra for det når vi synes det bør gjøres. Hvor ofte bør man egentlig vaske vegger og tak? Ser liksom ikke at det trengs så ofte...

Ellers kommer vi til å ta vanlig støvsuging, vask og støvtørking pluss pynting i dagene før julaften. Alt er striglet og pent og rent til jul, men å rundvaske alt orker ikke jeg, og mannen gidder ihvertfall ikke, han synes sånt er tull.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat