Tråd: Kalendergaver
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-06, 20:42   #35
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kalendergaver

Jeg husker advendtskalenderen med stor glede fra jeg selv var liten - den fulgte meg på hybel og mens jeg bodde alene. Helt til jeg flyttet sammen med mannen faktisk - og han tok over Dette blir første året uten kalender for min del. Nå gleder jeg meg stort til å overføre tradisjonen til ztjerna. Vi har både dem mamma sydde til meg og den svigermor sydde til mannen å velge mellom.

Han er bare 15 måneder nå, og i år blir det nok små ting som poser med dyr delt opp, legoklosser, tørket frukt etc. I årene som kommer har jeg også store planer om lapper om ting vi skal gjøre. Bake kaker, gå på juleforestillinger, finne en pose leker og gi vekk, penger å gi vekk til noenandrennfrelsesarmeen etc.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat