Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-19, 18:02   #304
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

I april skulle jeg ta vaskerommet.... Vel april/august.... samme forbokstav. Kom i mål i går.
Nå er det "under trappa" sin tur. Ikke et eget rom, men to skap der med mye rot og rart. Mye papir og permer som må ryddes i.

Mine foreldre har flyttet nå nylig. Og jeg skal ikke ha så mye rot og søppel altså. Ting som ikke har vært brukt eller sett på siden de flyttet hit for 11-12 år siden. Som bare blir flyttet videre uten å sortere. Jeg har ikke planer om å flytte med det første, men når jeg en gang skal, så begynner jeg minst et år før å kvitte meg med ting. Eller som nå, ikke samle på det...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat