Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-19, 23:50   #314
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Nå har vi gått løs på kjelleren, ungene, mannen og jeg tar det sammen, minimum 2 timer hver dag. Vi har følgende kategorier:
- Loppis
- Det lokale hjelpesenteret
- ROAF (kast)
- Behold

Ting som har stått i boden i 10-12-15 år, får vi sikkert ikke bruk for lengre. Jeg har spart på skisko, slalom støvler, fotballsko, bunadsko fra tidenes morgen. Men jeg syntes de er så søte og små, mann og barn er strenge, så nå får sikkert andre småttiser bruk for skoene. Men jeg har spart noen altså, affeksjonsverdi.

Også har jeg innsett at jeg aldri blir en str 38 eller 40 igjen. Sist vi flyttet var det str 36 som gikk. Det gjelder så de realiteten i øynene. Hobbyrommet mitt har jeg noen venninner som har meldt seg frivillig, også der må jeg være kritisk, har hatt og har mange håndarbeidshobbyer, det hoper seg opp.

Hytta solgte vi for ihvertfall 10 år siden og har alle tingene lagret, noe går til kjøknet til ungene, men jeg håper folk på loppis trenger hytte-ting til høsten.

Men det er søren ikke bare meg som hamstrer her i huset! Ungene nekter å gi bort alle barne/Disney DVD'ene sine. Mannen må få bedre selvinnsikt, for han må ned 3 størrelser om de dressene og skjortene han skal spare på noen gang skal bli brukt.

Koselig felles tid i det minste, med mye mimring.

Sånn, by the way, ødelagte datamodemer, vi har en hel pappeske, de kan vel ikke brukes til noe?

#gruer meg allerede til den dagen mannen og jeg skal inn i leilighet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 09-08-19 kl 23:58.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat