Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-19, 00:01   #315
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

apropos papirer. Vi gikk igjennom "arkivet" mitt, jeg har hatt samme arbeidsgiver i over 20 år, jeg har samtlige lønnslipper. Betalte fakturaer fra 2004, nå har jeg "bare" 2 års faktura historikk tilbake. Jeg har 1 lønnslipp fra hvert arbeidsår igjen. (kaster med brutal hånd)

Ungene har hvert sitt skap i kjelleren med alt av tegninger, skolebøker, ting de har laget opp igjennom, de skapene sliter jeg med.

Men jeg har system i galskapen, jeg har bare så mye galskap.

Ikke spør hva jeg skal med det. Jeg har til og med brev fra 1990-tallet, brev, postkort, julekort. Noe må kastes.

Og nå tror dere sikkert at jeg er en gal dame, nyss før hoarder TV teamet kommer hit, men vi har det faktisk overraskende ryddig, vi har bare mye.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 10-08-19 kl 00:08.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat