Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-18, 12:36   #66
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjenner at dersom utfordringen med å skille mellom emballasje og ikke emballasje er en avtalemessig ting, så driter jeg litt i det. Er det tekniske grunner, så er det noe annet.

Jeg også. Hvis jeg må bruke masse tid på å finne ut av det har det havnet i restavfallet for lenge siden. Det går til energigjenvinning og fjernvarme, så sånn sett er det ikke mer enn samvittigheten min tåler. Så lenge det ikke er snakk om miljøgifter. Jeg er nøye med å sortere ut farlig avfall.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat