Tråd: Fiskekaker?
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-18, 16:11   #77
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskekaker?

Vi har ikke fiskekaker så ofte, men jeg syns (gode) fiskekaker kan være veldig godt. Å spise dem med brød/hamburgerbrød/pitabrød er derimot helt feil og uaktuelt for min del.
Jeg liker dem med nypoteter, revne gulrøtter og rømme til.

Bestemor serverte hjemmelagde fiskekaker i brun saus med poteter, gulrøtter og makaroni med ost (muligens egg også). Det er kjempegodt og en rett med høy nostalgiverdi for meg. Veldig lenge siden jeg har laget det nå.

Ellers pleier jeg å lage noen veldig gode laksekaker med lime og chili, serveres med mango/avokadosalat og ris.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat