Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-19, 10:55   #30
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Låner "alle" penger til middels/store oppussingsprosjekter?

Jeg er bare jeg, men siden jeg sitter med et to år gammelt hus, så trenger jeg ikke bekymre meg over store oppussingskonstnader på lang tid. Og det var også grunnen til at jeg valgte å bygge nytt hus og ikke kjøpe et oppussingsobjekt.
Min sparing består i at jeg betaler mye raskere ned på topplånet jeg har utenom husbanklånet som jeg foreløpig har avdragsfrihet på. Målet er å betale ned topplånet før avdragsfriheten er over, og så betale raskere ned på husbanklånet da. Men jeg sparer til andre større utgifter. Siden jeg betaler raskere ned på topplånet, så har jeg mulighet til å spørre om avgiftsfrihet eller betale minimum på det lånet dersom det skulle knipe ekstra.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat