Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-19, 11:32   #24
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemelding på eksamen ungdomsskolen

Jeg synes det er trist at så mange er negative til å gi studenter tilbakemelding. På videregående er det noe annet, for der har man fått kontinuerlig tilbakemelding, men på høyere utdanning er ofte eksamen eneste vurderingssituasjon, og eksamen blir på mange måter tilfeldig når man ikke vet hva man har gjort riktig og hva man kunne gjort bedre. Nå er både mannen og jeg eksterne sensorer ved høyskoler (og mannen er også intern sensor der han jobber) og det er klart det er litt ekstra jobb når vi må gi tilbakemeldinger, men vi får godt betalt for jobben og jeg synes læringsaspektet er veldig, veldig viktig, så det er utvilsomt verdt det. Å måtte gi tilbakemeldinger til A-besvarelser er jeg enig i at det litt irriterende. Hvis jobben er uoverkommelig må studiestedene ha flere sensorer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat