Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 13:00   #38
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

En kvinne som er lavere enn meg men som kan holde følge og holde balansen inngir mer tillit enn en som ikke gjør det men når samme høyde ved hjelp av skoene. *Datapunkt*

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Hva med hun som når høyden din ved hjelp av skoene og har stålkontroll på gangen?

Jeg måtte hatt platåsko med veldig høye hæler for å kunne se en gjennomsnittlig høy mann rett i øynene, gitt. Sånn sett spiller det neppe all verdens rolle om jeg har flate sko eller høye hæler, så jeg får håpe det går an å inngi tillit på andre måter enn ved centimeter også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat