Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-18, 12:35   #76
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.542
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettskriving (eller manglende rettskriving) på FB

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Klart den endrer det - den legger jo et premiss for resten ved at jeg legger godviljen til for alle dyslektikere (og det kunne stått alle med lærevansker om det er diagnosen som er problemet). Det er alle de _andre_ som er late?

Jeg forstår det som at Tally heller ikke snakker om de med lærevansker, men nettopp alle_de_andre, som bare ikke bryr seg så hardt om rettskriving, og i dine øyne er "late". Poenget er vel at disse kan være grand master i sjakk, snakke fem språk flytende, eller mestre piano på internasjonalt nivå (for å overdrive litt), og har jobbet knallhardt for å perfeksjonere seg på disse områdene, og at de slett ikke trenger å være verken late eller dumme. De er bare ikke spesielt interessert i språk og rettskriving, og gir blaffen i dette, på samme måte som jeg gir blaffen i å telle når jeg spiller kort. Noe som irriterer andre over alle grenser, og sikkert definerer meg som både lat og idiotisk i deres verden, siden jeg faktisk kan telle, hvis jeg bare vil. Jeg synes bare ikke det er viktig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat