Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-07, 11:26   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mannen min er forholdsvis fotballinteressert ... for å si det mildt.

Dette er vel ikke egentlig så sært, men det er definitivt en hobby som tar opp enormt mye tid og som jeg og snuppa har måttet lære oss å leve med.

Det nyeste er at han lærer snuppa å juble når Vålerenga eller Liverpool scorer. Han er egentlig Tromsø-fan, men respekterer at snuppa foretrekker Vålerenga .... vi bor jo tross alt der. Jeg har lagt ned forbud mot at hun skal lære å le når Lillestrøm taper (selv om jeg gjør det selv).

Det går med mange, mange timer hver eneste uke til å se på fotball på tv, se på pappa spiller fotball, være med pappa på tippekiosken osv.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat