Tråd: Rasisme
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-07, 12:15   #201
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rasisme

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg er også enig i at ordene vi bruker om ting er veldig viktig og vesentlig. Det jeg har diskutert på er at dersom jeg ser en klasse hvor jeg ikke kjenner navnet på noen, og skal si noe om at han i den røde genseren og den blå genseren gjorde noe, og det er ti andre med blå genser, så er det tullete å ikke kunne si "han mørkhudete med den blå genseren" for å gjøre det litt lettere, uten å bli kalt rasist liksom. Men ellers, så er jeg jo selvsagt helt enig i at dersom vedkommende har et navn, så bruker man jo selvfølgelig navnet.

Men bare denne tråden i seg selv taler jo om at det er en del problematikk knyttet til det å ha en annen hudfarge enn majoriteten?

Her tenker vi likt.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat