Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-18, 15:26   #118
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Lush dive ser strålende ut, men jeg vil jo ha den i DAG, så jeg ikke må fortsette med de to dårlige bøkene jeg har. Og jeg skifter mellom veske og sekk, så jeg må klare meg med 1 penn/blyant som henger fast i boken, på en eller annen måte.

Så, seksjoner: jeg tenker index, to do, huskeliste (greit å være to forskjellige, kanskje? Eller ikke?), møtenotater og generelle notater. Noe mer, hvis jeg ikke skal ha noe knyttet til kalender? Tror ikke ukens fokus og sånt passer for meg, her er det løpende GOGOGOGO!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat