Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-18, 12:50   #25
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Vi har faktisk opplevd å bli delt, så kan hende det er derfor det har vært litt viktig for meg med setereservasjoner når ungene var små. Skal sies at jeg også har et barn med spesielle behov som ikke akkurat reagerer positivt på unødvendig stress. Den gangen hadde vi faktisk reservert seter, men flyet ble byttet med en annen type fly og alle reservasjoner ble da borte i systemet dere. Så vi opplevde at to barn på 4 og 7 ble satt bakerst, mannen alene midt i flyet og jeg med baby på fanget langt fremme. Det ordnet seg noenlunde ved at personen som ble plassert sammen med ungene sa seg villig til å bytte med mannen. Men en skikkelig kjip flytur på mange timer der jeg satt med baby sammen med to partydamer som drakk fryktelig mange rødvinsglass på turen. Og ikke fikk jeg middag heller, for gikk ikke an å ta ned bordplaten med baby på fanget og det ble vanskelig å bytte på å holde når vi satt så langt fra hverandre.

Vi klagde når vi kom hjem, men fikk aldri svar på klagen og gadd vel ikke gjøre noe mer med det. Det som provoserte meg mest var at det var de som hylte høyest som fikk hjelp til å skifte plass. Voksne mennesker som fint kunne klart seg i noen timer uten å sitte sammen med de andre voksne i reisefølget. Mens vi måtte klare oss selv og fikk beskjed om at det ikke var noe de kunne gjøre. Det var vel siste gang vi reiste charter også, for jeg har ikke opplevd lignende på rutefly.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat