Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-19, 19:49   #739
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Jeg var på sesongpresentasjon i Operaen i går, og jeg gleder meg så utrolig til den sesongen som kommer. Det er så mye bra! Vi har abonnement, men skal på i alle fall fire operaer i tillegg til det. Gleder meg helt ekstatisk til å se balletten Romeo og Julie neste juni. Jeg elsker den balletten, det er så sinnsykt fin musikk. Og så er det en helt klassisk oppsetning, akkurat sånn som jeg liker det best. Opera og ballett gir meg utrolig mye glede, og jeg er så glad for at venninnen min introdusert meg for dette for snart 25 år siden. Vi har hatt abonnement i nesten alle de årene sammen.

Anne C er ikke aktiv