Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 14:06   #1
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Barnevogn, tips ønskes

Vet det har vært en del tråder opp igjennom om temaet, men det kommer stadig nye modeller og man gjøre seg nye erfaringer, så lager en tråd likevel jeg.

Jeg tror vi må se oss etter ei annen vogn.
Snuppa er 20 mnd og ligger nå i Bugaboo. Elsker den over alt. Den er lett, flott å trille og snuppa sitter som ei prinsesse. Samt at jeg kan ha henne mot meg, noe jeg liker veldig godt.
Tingen er at når hun ligger nå, så ser jeg ryggen begynner å bli knapp. Hodet kommer oppi kalesja. Jeg ser for meg at hun vil trenge vogn hjemme i hvertfall et år til, da mine har sovet til dem er tre år, samt at de synes det er ok å sitte litt i vogn.
I bhg har hun er Simo 124, super som sovevogn, men kan glemme at jeg skal ha den/sånn type vogn inn å ut av bil osv.

-Jeg vil aller helst ha en vogn hvor jeg kan ha henne sittende mot meg, i alle fall muligheten til det.
-Helst fire hjul, gjerne med sving så den er enkel å trille.
-Lett!!!
-Lengde på ryggen så hun har plass over neste vinter.
-Ikke farlig om den tar litt plass, men pluss om den ikke blir diger sammenlagt!
-Fint om den kan trilles både i by og litt vanskelig terreng.

Finnes ei slik vogn???

Har sett på City Mini, men vet liksom ikke helt, får litt sånn ferietrille tanker av den. Samt at jeg har snust litt på Emmaljunga City jet, men leser at den er litt bred med tanke på butikktrilling.
Hva annet er det å oppdrive, eller bør jeg se mer på disse to?

*HJELP*

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat