Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-20, 12:34   #38
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det eldste møbelet ditt?

De møblene jeg har hatt lengst er nok noen kommoder som sto på jenterommet mitt. De er i furu, men beiset mahognibrune, og de holder på å falle fra hverandre. Møblene våre er ellers mye IKEA, men jeg har planer om å snike inn flere brukt- og antikkmøbler etter hvert. De eldste møblene i huset pr nå står i biblioteket/kontoret mitt, et gammelt skrivebord, et bord og tre stoler. Jeg er usikker på eksakt alder på det jeg har, men møblene jeg liker er gjerne fra før forrige århundreskifte og tidlig 1900-tall. (Jeg kan ikke nok kunsthistorie, men dette var vel en periode med mye stilblanding, så jeg liker ikke alt. Foretrekker nyklassisme foran nyrokokko, liker også noe jugendstil.) De hundre år gamle stasmøblene til Polyanna kan fort være noe jeg gjerne ville hatt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat