Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-20, 13:37   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan gjøre kjellerstua/barnestua pop?

De to eldste her bruker kjellerstua mye, spesielt når de har venner på besøk. Jeg har krevd at alle spillkonsoller skal være der og ikke i stua, det hjelper godt på spesielt gutten som ofte spiller sammen med venner. Den ligger rett ved siden av rommene deres, så det hjelper nok også. Vår kjellerstue har en skillevegg halvveis i rommet som var bærende, så vi måtte beholde den. Men det har gjort at vi har en tv-krok på ene siden og så har vi et langt skrivebord med fire stoler på andre siden og en hylle som er full av brettspill. Jeg prøvde å gjøre det litt kult der nede med led strips bak tven og under skrivebordet.

Noen ganger gir jeg dem beskjed om at de har en kjellerstue. Vurderer også om vi må kjøpe en til android boks og putte på tven der nede, for de kommer ofte opp for å kunne bruke VPN når de ser på tv.

Sånn ser det ut nå, legoen i hjørnet der skal egentlig ikke oppbevares der inne, men har ikke blitt ryddet bort igjen siden sist de lekte med den.
https://youtu.be/LayUdsryrqI

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat