Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-20, 11:53   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om å male kjøkkeninnredning

Jeg har et gammel kjøkken. Tre. Profilert. Malt. Jeg har lyst til å male det. Både fordi fargen er stygg og det er slitt. Undersøkte lakkering, ser det kommer til å koste et halvt, nytt kjøkken. Pluss at jeg må gjøre forarbeidet selv. Vaske og fjerne knotter. Da er jeg jo allerede et stykke på vei, og kan jo like gjerne gjøre resten også. Eller?

Hva må gjøres for å male det? Forarbeid? Hvilken type maling? Pensler? Noen som har gjort dette og har før-etterbilde?

Min plan er er male dører i en farge som står til rammefargen, for jeg tror det blir et strev uten like å male inne i skapene også. Er det en god eller dårlig ide. Nå er kjøkkenet en sånn kremhvit-gul farge. Jeg tenkte å male i en mørk gråfarge.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat