Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-20, 13:22   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg kjøpte fra IKEA, og den virker helt fint. #rema1000. Kjøpte den med fleksibel sone, altså ikke den aller billigste. Tror jeg ga drøye 3000 for den.

Jeg tror det er den vi har, som nå har gått fløyten. Og jeg ser at en kliss lik ble lagt ut på finn i går, med samme feilkode (solgt som defekt). Så jeg kjenner at jeg ikke heeeeelt vil gå den veien. Ellers har vi vært greit fornøyd, altså. Jeg syns ikke den varmer særlig godt ut i kanten på den store plata, bare.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat