Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-20, 14:00   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror det er den vi har, som nå har gått fløyten. Og jeg ser at en kliss lik ble lagt ut på finn i går, med samme feilkode (solgt som defekt). Så jeg kjenner at jeg ikke heeeeelt vil gå den veien. Ellers har vi vært greit fornøyd, altså. Jeg syns ikke den varmer særlig godt ut i kanten på den store plata, bare.

Ser den. Jeg erstattet en dyr Simens som plutselig bare ikke virket lengre like etter at garantien gikk ut. Ingen feilkode bare «lyset på, men ingen hjemme». Så min konklusjon ble at jeg like gjerne like ha en billig ikea og bytte to ganger for prisen. Når ikea ryker blir det sikkert konkludert med at jeg ikke skal ha det igjen heller.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat